Μενού Κλείσιμο

Αποκτήστε Νεανικό Δέρμα Σε 7 Ημέρες Ή Λιγότερο

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι απαιτούνται δραστικά μέτρα για να έχουν άψογη, νεανική επιδερμίδα. Τίποτα δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Είναι δυνατόν να έχετε καλύτερη εμφάνιση του δέρματος ξεκινώντας από τα πράγματα που έχετε ήδη στο σπίτι σας. Δεν απαιτείται καλλυντική χειρουργική ή ακριβό μακιγιάζ!

Νεανικό δέρμα

Το υγιές δέρμα είναι υγρό και παράγει επαρκείς ποσότητες ελαίου από τους σμηγματογόνους αδένες, δημιουργώντας μια φυσική «λάμψη». Τα χυδαία κύτταρα του δέρματος ταιριάζουν μαζί σαν ένα προσεκτικά κατασκευασμένο μωσαϊκό, όπου ο καθένας έχει τη δική του θέση. Όταν τα κύτταρα του δέρματος στεγνώσουν, ωστόσο, αρχίζουν να ανυψώνονται και να χωρίζονται σε μια γωνία, δίνοντας στο δέρμα ένα θαμπό, λεπτό βλέμμα που κάνει το δέρμα να εμφανίζεται παλαιότερο.

Οι δύο κύριες αιτίες για το ξηρό δέρμα είναι περιβαλλοντικοί παράγοντες (καιρός, χημικές ουσίες, χρήση εσφαλμένων προϊόντων προσωπικής φροντίδας) και κακή διατροφή. Προκειμένου να φαίνονται εξαιρετικά στο εξωτερικό, πρέπει πρώτα να περιποιηθείτε τον εαυτό σας από μέσα. Μια τακτική ισορροπημένη διατροφή είναι η νούμερο ένα άμυνα κατά των ρυτίδων, των εκδηλώσεων και των ξηρών δερματικών παθήσεων. Ωστόσο, ορισμένα τρόφιμα έχουν ιδιότητες που είναι πιο σημαντικές για τη λάμψη που θέλουμε. Εδώ θα μιλήσουμε λίγο για μερικά από αυτά τα τρόφιμα, και θα δείτε πόσο γρήγορα μπορείτε να επιτύχετε ακτινοβόλο δέρμα χωρίς να σπάσετε την τράπεζα.

Η Περισσότερη Υγρασία Για Το Δέρμα Σας Παρέχεται Μέσω Της Κυκλοφορίας Του Αίματος Σας

Η κυκλοφορία του αίματος είναι υπεύθυνη για την άντληση θρεπτικών ουσιών και μετάλλων στο σύστημά σας, τα οποία μεταφέρονται μέσω αυτής της υγρασίας. Χωρίς να ενυδατωθείτε σωστά, τα θρεπτικά συστατικά και τα μεταλλικά στοιχεία στο αίμα σας δεν μπορούν ποτέ να φτάσουν στο δέρμα σας, καθιστώντάς τα άχρηστα διατηρώντας το δέρμα σας νεανικό. Το λάδι που παράγει το δέρμα σας δεν είναι άμεσα υπεύθυνο για ενυδάτωση, αλλά βοηθά στην διατήρηση της υγρασίας. Ανεπαρκής ποσότητα ελαίου θα επιτρέψει την υπερβολική εξάτμιση ή την υγρασία στο δέρμα σας, επιτρέποντάς του να στεγνώσει γρήγορα.

Τα τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες είναι απαραίτητα για την αναγέννηση και την επιδιόρθωση του δέρματος. Δεν θα κάνει μόνο οποιαδήποτε πρωτεΐνη. Η δίαιτα Atkins, η οποία μπορεί να υπερηφανεύεται για τα αποτελέσματα δίαιτας χαμηλών υδατανθράκων, επιτρέπει πολλούς τύπους πρωτεϊνών που μπορεί να προκαλέσουν βλάβη στο δέρμα σας. Οποιοδήποτε είδος επεξεργασμένου κρέατος, όπως μπέικον, ζεστά σκυλιά ή νωπά κρέατα, είναι φορτωμένο με συντηρητικά και αλάτι που δεν θα κάνει τίποτα παρά τραβήξει την υγρασία από το δέρμα σας. Καλύτερες πηγές πρωτεϊνών θα περιλαμβάνουν θαλασσινά (ειδικότερα ο σολομός είναι μια πολύ καλή επιλογή), άπαχο πτηνό (γαλοπούλα, κοτόπουλο) και φυτική πρωτεΐνη.

Η πρωτεΐνη Veggie συχνά παραβλέπεται, καθώς η αμερικανική κοινωνία είναι συνηθισμένη να “κρέατα με κάθε γεύμα”. Δοκιμάστε το tofu ή τα φασόλια ως πηγή πρωτεϊνών υψηλής ποιότητας. Morningstar Farms κάνει ένα εξαιρετικό burger veggie που ακόμα και οι λάτρεις του κρέατος θα επιθυμούσαν αν δοθεί μια δοκιμή!

Μια Άλλη Υγιής Πρακτική Είναι Να Τρώτε Πολλά Ωμά Τρόφιμα Κάθε Μέρα

Τα κονσερβοποιημένα και κατεψυγμένα λαχανικά μπορούν να παράσχουν ορισμένα θρεπτικά συστατικά, αλλά μόνο τα ωμά λαχανικά και τα φρούτα θα περιέχουν τα απαραίτητα ένζυμα για την αποφυγή βλάβης από ελεύθερες ρίζες. Εάν πρέπει να μαγειρέψετε απολύτως τα λαχανικά, τα ατμού τους ελαφρά και να τρώνε al dente.

Όμορφο πρόσωπο

Ορισμένες βιταμίνες και μέταλλα είναι ζωτικής σημασίας για το νεανικό δέρμα, συμπεριλαμβανομένου του θείου. Στη φυσική του μορφή από τρόφιμα όπως το σκόρδο, τα κρεμμύδια, τα αυγά και τα σπαράγγια, το θείο βοηθάει στην ομαλή και νεανική λειτουργία του δέρματος. Μπορείτε επίσης να πάρετε ένα συμπλήρωμα L-systeine ​​το οποίο θα παρέχει επίσης επαρκή ποσότητα θείου για υγιές δέρμα. Η έλλειψη είτε βιταμίνης Α είτε Β μπορεί να κάνει το δέρμα σας σκασμένο ή ραγισμένο. Το βήτα-καροτένιο είναι τόσο καλό για το δέρμα σας όσο και για τα μάτια σας. Μην περιορίζετε τον εαυτό σας στα καρότα. κάθε είδος κίτρινου ή πορτοκαλί λαχανικών φορτώνεται μαζί τους. Τα καλά παραδείγματα είναι τα κολοκυθάκια και οι πιπεριές.

Τα Αλφα-υδροξυ Οξέα Είναι Υπεύθυνα Για Την Ισορροπία Του Ph Του Δέρματος

Μπορείτε να τα πάρετε από τρόφιμα όπως μήλα, σταφύλια, βατόμουρα, εσπεριδοειδή, ντομάτες και γάλα. Τα απαραίτητα λιπαρά οξέα (EFA) που βρίσκονται στα ψάρια (ειδικά σολομός), τα σκοτεινά φυλλώδη λαχανικά (λάχανο, κολλαρίδες, πικραλίδες) και οι σπόροι λίνου είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικοί για το δέρμα σας. Το γαλακτικό οξύ βοηθά στη βελτίωση της περιεκτικότητας σε υγρασία του δέρματος, ενώ το γλυκολικό οξύ αφαιρεί τα νεκρά κύτταρα του δέρματος που κάνουν το δέρμα σας να φαίνεται στεγνό και λεπτό. Τρώγοντας τρόφιμα που περιέχουν αυτά τα δύο EFA θα βοηθήσει στην υγιή, λαμπερό δέρμα.

Εάν είστε πρόθυμοι να περάσετε λίγο (λίγο), υπάρχουν μερικά συμπληρώματα που θα γεμίσουν τις υγιεινές σας διατροφικές συνήθειες. Εάν διαπιστώσετε ότι μπορείτε να πάρετε μόνο ένα συμπλήρωμα, ας είναι η βιταμίνη Ε. Αποτρέπει τον σχηματισμό ελεύθερων ριζών και βοηθά στην αποκατάσταση των κυττάρων του δέρματος που έχουν υποστεί βλάβη από γρατζουνιές, εγκαύματα και μώλωπες.

Η αλόη βέρα είναι ένας άλλος θεραπευτής δέρματος καθώς και ενυδατική κρέμα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί τοπικά από το φυτό αλόης ή να καταναλωθεί ως χυμός που βρίσκεται στα σούπερ μάρκετ και στα καταστήματα υγιεινής διατροφής. Το Kelp είναι μια εξαιρετική πηγή θρεπτικών συστατικών λόγω της απορρόφησής του από το θαλασσινό νερό και διατίθεται σε διάφορες μορφές.

Τα Ανεπιθύμητα Τρόφιμα Πρέπει Να Αποφεύγονται Ιδιαίτερα Όταν Προσπαθείτε Να Διατηρήσετε Υγιές Δέρμα

Η εξάλειψη της σόδας, της ζάχαρης και άλλων τροφίμων με άδειες θερμίδες δεν θα βελτιώσει μόνο την εμφάνιση του δέρματός σας, αλλά θα βοηθήσει να απογειωθεί το επιπλέον κιλό. Τα τηγανητά τρόφιμα είναι ιδιαίτερα κακά, επειδή τα θερμά μεταποιημένα έλαια (όπως αυτά που υπάρχουν στο σούπερ μάρκετ) δημιουργούν πραγματικά ελεύθερες ρίζες και μπορούν να καταστρέψουν το βλέμμα που εργάζεστε τόσο σκληρά για. Το αλκοόλ και η καφεΐνη θα πρέπει επίσης να αποφεύγονται, καθώς αυτοί και άλλοι τύποι διουρητικών κάνουν το σώμα να χάσει υγρά και βασικά μέταλλα, τα οποία στεγνώνουν το δέρμα σας.

Κάθε μία από αυτές τις τροφές και συμπληρώματα είναι εύκολο να βρεθεί στο τοπικό σουπερμάρκετ ή στο κατάστημα υγείας και θα σας κοστίσει πολύ λιγότερο από τις μυριάδες των προϊόντων φροντίδας του δέρματος που υπόσχονται μη ρεαλιστικά αποτελέσματα. Μέσα σε λίγες μέρες, θα παρατηρήσετε ότι το δέρμα σας θα αρχίσει να παράγει επαρκείς ποσότητες ελαίου φυσικά και δεν θα δείχνει πλέον σημάδια ότι είναι θαμπό, λωρίδες, νιφάδες ή σφιχτά.

Η συσσώρευση και η ρωγμή κατά τη διάρκεια του χειμώνα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβεί. Το πιο σημαντικό, αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν να επιβραδύνετε τις συνέπειες της γήρανσης, όπως οι λεπτές γραμμές και οι ρυτίδες, τα καφέ κηλίδια, οι διόγκωτοι πόροι και το χαλασμένο δέρμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *